lördag 11 juli 2009

UTE!!!!!!!!!!!!!!

Så var detta äventyr över!!!!


Hade fått flytta bord o jobbat upp mig till 400k vilket var snitt. När det var 30 minuter kvar att splela av dagen gick jag byta bord igen och första handen plockar jag upp är AK. Jag räjsar standard 17k och blir reräjsad till 45 av en till på knappen. Jag sätter honom på AQ, QQ, JJ, TT eller 99. Jag synar och hoppas att få se en trevlig flopp. Bingo! A, K, 5 kommer. Jag betar ut 55k ifall han har par, jag vill ju inte att han ska få sätta triss gratis. Han rerjäsar mig till 120k. Jippi skriker jag inombords, han sitter nog på AQ eller försöker bara bluffa mig. Jag trycker in keramiken och han blixsynar med AA!!!!!! Hur stor är chansen att fanskapet ska sitta på AA när jag har AK och AK ligger på bordet. Potten på 820k åker över till honom och jag får lämna turnerigen runt 450:e plats.

Sjukt tom inombords och oerhört besviken får jag lämna bordet. Jag hade ju legat så jävla bra till om jag fått den här goa potten. $25 000 dollar känns inte som någon vidare tröst just nu men kanske om ett par dagar. Det är ju trots allt 120 000 kr när Reinfeldt har fått sitt. Sen ska ju Skoog och Elisabeth har sin beskärda del men det är ett nöje med tanke på att ni trodde så på mig : )

Nu ska jag fixa med utbetalning, skattepapper osv sen ska jag försöka boka om min biljett så att jag kan lämna det här stället och åka hem till min älskade familj som jag saknar oerhört mycket just nu så fort som möjligt.

Tack så mycket för allt stöd jag fått härborta det har betytt massor så jävla synd att det skulle sluta sä här tidigt bara.

Love U

MEZZIAZ från Alinge Texas : )

5 kommentarer:

  1. Riktigt tråkigt att höra! Du spelade helt rätt men man kan ju inte alltid ha lyckan med sig tyvärr... 450 plats e ju absolut inte illa iaf!

    Kramar från Orustborna (jessica, mattias och arvid)

    SvaraRadera
  2. Å va tråkigt! Maximal otur.
    Om du vill att vi ska hämta dig på flyget, så hör av dig.
    Kram A E S

    SvaraRadera
  3. Hej christoffer!
    Fam wrang med barn lider med dig men du har ju dinna guldklimpar hemma.Så hoppas du får tag på biljet hem så hörs vi, har bil om du vill bli hämtad.

    SvaraRadera
  4. Fan va segt för dig. Hade gärna läst mer om THA MEZZIAZ... haha. Hörs när du kommer hem.

    SvaraRadera
  5. Mitt hjärta finns hos dig där på andra sidan klotet, lider verkligen med dig lillebror=(...
    Vi ses på tisdag, saknar dig massor nu vi med....
    Luv u 4ever, Linda

    SvaraRadera